miercuri, 21 noiembrie 2012

Despre sprâncene-Partea I

Zilele trecute am citit un articol care m-a întristat foarte tare! El conţinea sfaturi legate de conturarea sprâncenelor.

 

În articol erau prezentate culorile de creioane de sprancene care trebuiesc folosite în funcţie de culoarea părului şi anume : blondele un creion mai deschis, şatenele un creion maro, roşcatele un creion maro - roşcat iar cînd am ajuns la brunete m-am blocat!!! Doamna care a scris articolul le sfătuia pe acestea să-şi contureze sprâncenele cu un creion negru ceea ce este complet GREŞIT!!!

 

NICIODATĂ nu se foloseste creionul negru la conturarea sprâncenelor chiar dacă părul este negru pana corbului! 

Mă deranjează persoanle care dau sfaturi şi nici măcar nu se documentează îndeajuns de bine încat să nu dea informaţii greşite! 

Şi mă mai întrebam de ce au început să apară atâtea fete cu sprâncenele negre...Din cauza unor persoane care scriu doar de dragul de a umple paginile revistelor. 

Staţi pe aproape pentru că voi reveni cu un articol bine documentat despre sprâncene şi fardarea acestora!

 

Până atunci nu uitaţi: NICIODATĂ creion NEGRU pe sprâncene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu